Serietips

Ni som känner mig vet att jag älskar att kolla på serier. Sitcoms, äventyr, action, det mesta faktiskt! Här kommer två tips som jag har varit helt besatt av och bingekollat på.
 
 
The 100 - På grund av ett kärnvapenkrig för 97 år sedan går det inte att bo på jorden. De människor som överlevde lever nu på en rymdstationer som kallas The Ark. Serien börjar med att en grupp ungdomar skickas ned till jorden för att se om den går att bo på nu. När de väl kommer dit så inser de snart att de inte är själva. Denna serie är verkligen superspännande och har väldigt många karaktärer som man fäster sig vid! Mina favoriter är Clarke, Octavia, Finn och Bellamy.
 
 
Brooklyn Nine-Nine - Humorserie som jag helt och hållet älskar! Man får följa med Jake Peralta när han jobbar som polis på en polisstation i brooklyn. Jake är en karaktär som är väldigt lätt att tycka om. Alla karaktärer har en väldigt individuell personlighet och det är ingen som är tråkig. Denna serie kommer garanterat få dig att skratta!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0